piątek, 2 czerwca 2017

Metamorfoza 2017 - Magdalena

Kochani dziś zaprezentuję Wam pierwszą uczestniczkę, długo wyczekiwanego projektu - Metamorfozy 2017. Bardzo się cieszę i jestem dumna, że marzenie, które gdzieś tam w głowie się zrodziło, zostało zrealizowane ! Od zawsze miałam plan, aby stworzyć metamorfozy, pomóc kobietom wydobyć ich piękno, pokazać, że każda jest wyjątkowa i nauczyć bawić się modą. Potem poznałam cudownych i utalentowanych ludzi, którzy myśleli podobnie i pomogli zrealizować postawione cele. Dlatego dziś możecie być świadkami tego, że warto marzyć i te marzenia spełniać.


Projekt Metamorfozy 2017 wystartował w maju i ma na celu wydobywać piękno z każdej kobiety, poprzez ubranie, makijaż i fryzurę. Pamiętam, że był to szalony dzień, ale efekty, które powstały są niesamowite. Na pierwszy rzut poszła Magdalena - piękna, młoda, ambitna mama i żona.
Magda ma 33 lata mieszka i pracuję w Krakowie. Jej hobby to fotomodeling i programy o tematyce modowej. Mówi, że jej styl jest nijaki, ma sporo rzeczy, ale nie ma co na siebie włożyć. Podobają jej się stylizacje Mai Sablewskiej i Ani Rubik, dlatego w zestawie finałowym postanowiłam połączyć styl obydwu Pań i stworzyć elegancje i nonszalancje w jednym z nutą modowego twista.
Nasza pierwsza uczestniczka miała to do siebie, że była otwarta na zmiany i eksperymenty. Do tego ma piękne kobiece kształty i szczupłą figurę, w związku z tym mogłam poszaleć z ubraniami.
Atutem Madzi są zgrabne, długie nogi, które podkreśliłam ubierając jej czarne, wąskie rurki. Minusem natomiast są wąskie ramiona i mały biust. Jednak, to żaden problem dla mnie - skupiłam się na poszerzeniu i powiększeniu górnej części sylwetki poprzez ubranie koszuli w jasnym kolorze i przewiązaniu czarnej kokardy przy kołnierzu. Taki zabieg spowodował, że góra wizualnie i lekko się powiększyła oraz przyciągała wszystkie spojrzenia.
Do całości założyłam czarne sandałki i w tym samym kolorze kapelusz. Dopełnieniem stylizacji jest kobiecy makijaż, który podkreśla nieziemskie oczy Magdaleny oraz róż na ustach i włosach. Z szarej myszki, która do nas przyszła wydobyliśmy piękną kobietę z pazurem.


Kochani bardzo się cieszę, że mogłam Wam zaprezentować nasze "pierwsze dziecko". Fajnie jest robić rzeczy, które sprawiają ogromną radość i są doceniane przez innych. Do tego wszystkiego widzieć uśmiech na twarzy uczestniczki, która jest pod ogromnym wrażeniem swojej zmiany - bezcenne !! Zapraszam na sesję zdjęciową Magdaleny ...

 
 
 
 
 
 
styl. Ja :))

Kochani jak podoba się projekt? Pierwsze efekty metamorfoz? Ja jestem dumna, że mogłam tworzyć i brać udział w takim przedsięwzięciu. Chciałam podziękować wszystkim, którzy przyczynili się do powstania tego fantastycznego dzieła: Karolinie Kowalowskiej  z Make up your life Karolina KowalowskaMonice Gajos z Monika Gajos FotografiaDominikowi Lichocie z Dominik Lichota photo and vision mixer, dziewczyną z Backstage - eco salon urody i Fanaberie multistore oraz Marcinowi Matusik z FM World Polska. Gdyby nie zaangażowanie i poświęcony czas tych wszystkich ludzi, nie byłoby METAMORFOZ 2017 !!
Zapraszam również na krótki film, gdzie przez kilka minut możecie poczuć cudowną atmosferę, która towarzyszyła nam podczas przemiany Magdy. W skrócie zobaczycie jak wszystko wygląda "od kuchni" ...

sty. Ja :))


Bądźcie czujni bo za tydzień kolejna uczestniczka ... CDN ...
Komentujcie, inspirujcie się i do zobaczenia.
Marzka

6 komentarzy:

  1. Jak dla mnie w tej "szarej myszce" było więcej uroku. + mam wrażenie, że ten makijaż Panią postarzył, bez niego a z to jakieś 10 lat różnicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń