czwartek, 15 czerwca 2017

Metamorfoza 2017 - Agnieszka

Hej Kochani z małym opóźnieniem, ale wracam do Was i prezentuję kolejną uczestniczkę Metamorfozy 2017. Tym razem jest to Agnieszka, 26 latka mieszkająca i pracująca w Krakowie.
Kolejny raz jak patrzę na uczestniczki, wiem, że warto było marzenia zamienić na plany i krok, po kroku je zrealizować. Dlatego dziewczyny i chłopaki, nie ważne kto co mówi, bo takich jest na pęczki - bierzcie sprawy w swoje ręce i realizujcie swoje cele. Przecież piękne jest to, że w życiu można robić to co się kocha.


Teraz bez wstępnego rozpisywania się przechodzimy do uczestniczki Metamorfoz 2017.
Agnieszka, jak już wspomniałam ma 26 lat i mieszka w Krakowie, tutaj również wykonuję swoją pracę, jako promotorka klubu muzycznego. Aga również prowadzi bloga o tematyce Feng Shui, z którym wiąże swoją przyszłość. Kocha poznawać nowych ludzi, sama jest bardzo otwartą osobą, pewną siebie, która lubi dynamiczny tryb życia i "jak coś się dzieje".
Zgłosiła się do programu, ponieważ chciała nauczyć się łączyć ze sobą kolory i poczuć się atrakcyjną kobietą.


Atutem Agnieszki są piękne, kobiece kształty, dlatego podkreśliłam je ubierając dopasowaną spódnicę z wysokim stanem. Chciałam poprzez stylizację wydobyć i pokazać tą jej kobiecość, którą skrywa głęboko w sobie. Zestaw jest klasyczny, ale z odrobiną szaleństwa. Mamy tutaj trochę Hiszpanii, retro i seksapilu.
Dopełnieniem wszystkiego jest słowiański warkocz i bardzo seksowny makijaż, który przede wszystkim poskreśla piękne i pełne usta Agi.
Nowa Agnieszka gotowa jest na podbój świata !!

 
 
 
 

styl. JA :) 

Kochani jak podoba się metamorfoza, naszej drugiej uczestniczki ? Ja kolejny raz jestem dumna z siebie i całej ekipy - spisaliśmy się na medal ! 
Zapraszam również na krótki film z przemiany Agnieszki. Zobaczcie, jak to wszystko wygląda "od kuchni".


 

styl. JA :) 

Kolejna uczestniczka już za kilka dni ....
Komentujcie, inspirujcie się i do zobaczenia.
Marzka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz