poniedziałek, 6 lutego 2017

Cracow Fashion Day - pokaz NUN.MI

W muzeum sztuki i techniki Japońskiej "Manggha" w Krakowie 29 stycznia odbył się charytatywny pokaz - Cracow Fashion Day, w którym miałam przyjemność brać udział. To wyjątkowe wydarzenie zostało zorganizowane przez Mariole i Adama Turbiarz.
Na wybiegu obok modelek i modeli zobaczyliśmy gwiazdy, takie jak: Danuta Błażejczyk, Krystyna Mazurówna, Beata Chmielowska - Olech, Tomasz Ciachorowski, Paweł Stasiak, czy Ryszard Rembiszewski. Wszyscy wzięli udział w pokazach projektantów z Polski, Holandii i Szwecji.
Wśród grona najlepszych twórców znalazła się marka NUN.MI, na której kolekcji chciałabym się skupić w tym poście.


Oferta, którą marka zaprezentowała na Cracow Fashion Day  inspirowana jest Japonią, a dokładnie magicznym miejscem - jakim jest Dojo Stara Wieś. Kolekcja zwiastuje wiosnę/lato 2017, jest kolorowa, lekka i każda kobieta znajdzie coś dla siebie. Począwszy od narzutki w najmodniejszym kolorze sezonu, którą wspaniale zaprezentowała Pani Krystyna Mazurówna, po kobiece sukienki w różnych długościach.
Justyna, projektantka marki zrobiła kawał dobrej roboty, looki są przepiękne, ja jestem zakochana i już widzę kilka perełek do swojej garderoby.
Zapraszam na fotorelacje z Cracow Fashion Day - pokazu NUN.MI.

"Kolekcja SS17 jest inspirowania pobytem w magicznym miejscu Dojo Stara Wieś łączącym spokój i harmonie oraz kulturę Japonii i Polski. 

Tam zaczyna się początek drogi... Twoje Dojo" 
nun.mi

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Jak się podoba krótka relacja z pokazu ?? Kolekcja na wiosnę/lato 2017 marki NUN.MI ??
Który look przypadł Wam do gustu ??
Zapraszam do komentowania i inspirowania się. Do zobaczenia.
Marzka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz