niedziela, 29 stycznia 2017

Gala "Przyłapani na modzie" 2016

Kochani dziś przedstawię Wam krótką relację z gali finałowej "Przyłapani na modzie". Event odbył się w piątek 21 stycznia w Galerii Krakowskiej.


Bardzo się cieszę, że zostałam zaproszona przez organizatorów, aby wziąć udział w rudzie "Small but hot". Tematem przewodnim była stylizacja z dodatkiem vintage. Mój zestaw inspirowany był latami 50-tymi, dziewczynami z musicalu "Grease" i pin up girl. 
Całe wydarzenie poprowadził Ekskluzywny Menel, a w komentowaniu konkursowych stylizacji pomagała mu pani Dorota Wróblewska.
Choć nie zdobyłam głównego trofea, to dla mnie i tak było zwycięstwo i ogromne wyróżnienie, że mogłam wziąć udział w finale i spotkać fantastycznych ludzi.
Jednak największą nagrodą były miłe słowa, które Gosha Kusper napisała w swoim artykule na stronie: przylapaninamodzie.pl. Bardzo dziękuję za docenienie i zauważenie.

"Marzena była jedną z faworytek konkursu „Small but hot”. Niewymuszona, lekka, a zarazem z polotem stylizacja to coś co chciałabym oglądać częściej na ulicach. Jest tu kobiecy pin-up look, jest nuta Chanel, ale i wygodne chinosy, które tak kochamy nosić na co dzień" - GOSha Kusper


Zapraszam na fotorelacje:

 
 
 
 


Jeszcze raz dziękuje organizatorom za zaproszenie na tak fajne wydarzenie, a Was zapraszam do komentowania i inspirowania się. Do zobaczenia.

Marzka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz