poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Pokaż się na wiosnę !!


Hej Kochani dzisiejszy post poświęcony jest zwyciężczyni mojego konkursu. Wspominałam, że najlepsza stylizacja oprócz upominku będzie miała publikacje na blogu.
Kinga Liszka, bo to Ona i jej stylizacja skradła moje serce i postanowiłam nagrodzić ją za chęci, pracę i kreatywność. Do tego świetnie wpisała się  w trendy, gdyż jej żółty płaszcz jest w jednym z najmodniejszych kolorów na wiosnę/lato 2016. Buttercup, tak nazywa się kolor w palecie Pantone. Po więcej odsyłam do posta z lutego: http://mylittleempirefashion.blogspot.com/2016/02/raport-kolorow-na-wiosnelato-2016.html.

 

Wracając do tematu, prosta, klasyczna stylizacja, która jest uniwersalna, ponieważ nie tylko nadaje się na zakupy, spacer, do szkoły, ale również na wieczór. Prosta gra kolorów, która jest spójna ze sobą i świetnie połączona. Do tego ja uwielbiam minimalizm, albo gramy kolorem albo dodatkiem. Tutaj kropką nad "i" jest żółty płaszcz. Młoda dziewczyna, która jest świadoma swojego stylu, ale nie boi się eksperymentować i kto wie czym nas zaskoczy i co pokażę na przyszłą wiosnę.
Co ja tu będę się rozpisywać, myślę, że na zakończenie najlepszym podsumowaniem będą słowa, samej zwyciężczyni:

"Moja jest całkiem prosta, ale to w prostocie tkwi piękno. Kropkę nad i stanowi żółty płaszcz. Gdyby nie on, wyglądałabym dosłownie jak Miranda Kerr. Jednak to płaszcz czyni tę stylizację wiosenną. Zdobyłam się na odwagę i usta pomalowałam mocno czerwoną szminką, której jak dotąd nie używałam, a na której widok mam motylki w brzuchu. Czymże więc jest wiosna? Dla mnie czasem szaleństwa i zmian." - Kinga Liszka

 
 
bluzka/Reserved
spodnie/Diverse
płaszcz/Mohito
              buty/Adidas Superstars 
torebka/Parfuois
naszyjnik/House
okulary/Sinsay
zegarek/ Parfuois

Jak Wam się podoba stylizacja ? Ja wiadome, jestem zachwycona. Pierwsze zdjęcie jest genialne, a w żywych kolorach i czerwonej szmince Kinga powinna chodzić codziennie. 
Piszcie co sądzicie, inspirujcie się i zapraszam do udziału w kolejnych konkursach. Mam już kilka w głowie ... 
Pozdrawiam. 
Marzka  

6 komentarzy:

  1. Nie dziwie się, że Kinga wygrała konkurs-zupełnie zasłużyła😍 Jej stylizacja mnie wprost urzekła.

    Zapraszam👉http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję w imieniu Kingi ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale chuuudzinka :) Piękne zdjęcia :) i fantastycznie dobrana stylizacja :)
    Obserwuje!! :* i zapraszam do mnie jeżeli mój blog spodoba Ci się tak jak Twój podoba się mnie to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja :) Płaszczyk jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń