środa, 21 maja 2014

New Pin Up


Cześć Kochani! Dawno już nie pisałam, ale czas mi na to nie pozwalał. Teraz postaram się znów regularnie częstować was modowymi kąskami :)



A zaczniemy od długo wyczekiwanej mojej pierwszej stylizacji!
Zestaw inspirowany jest latami 50-tymi, czyli kobiecość i seksapil w jednym. Rozkloszowane spódnice, sukienki i dopasowana góra. Najbardziej charyzmatycznymi osobami w tamtej dekadzie były pin up girls – miłe, seksowne, uśmiechnięte dziewczyny.
Stylizacja charakteryzuje się tajemniczością w stonowanych kolorach a zarazem jest kobieca i kusi wyglądem…Głównym atutem jest skórzana, rozkloszowana spódnica a dopełnieniem jej są oryginalne dodatki takie jak - kopertówka, która swoim wyglądem przypomina drogocenny kamień. Buty – czarne szpilki z charakterystycznymi złotymi elementami. Całość wygląda naprawdę interesująco i elegancko. Tak ubrane możemy się wybrać na imprezę, spotkanie z przyjaciółmi czy romantyczną kolacje.

A jak mawiała Marilyn Monroe: „Nieważne, co o mnie myślą, ważne żeby mnie kochali”, więc nie ważne, co myślą, ważne, żeby patrzyli…


koszulka/H&M Divided  spódnica/Allegro  szpilki/Mohito  kopertówka/H&M  kolczyki/SIX  bransoletka/H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz