poniedziałek, 5 maja 2014

BABSKI WYPAD

Myślę, że w sobotę pogoda nas nie zawiedzie i sesja dojdzie do skutku… :) Jednak na razie pocieszam was stylizacjami, robionymi w różny sposób, gdyż chcę się z wami dzielić i was inspirować…


Selfie – tak zwane zdjęcie z ręki. Zdobyło ogromną popularność i chyba każdy z nas ma takie w swojej kolekcji. Więc ja też się o takie skusiłam i przedstawię wam w ten sposób moją stylizację dnia.
Zestaw nie jest przeznaczony tylko na babski wypad, ale również na spacer czy zakupy. Zimne dni czy wieczory – on jest idealny. Jest w stonowanych kolorach - bieli, czerni i szarości. Dla kobiet lubiących szyk, elegancję i swobodę.
Do wełnianego płaszcza, który jest oryginalny i stanowi bazę wszystkiego. Dobrałam dżinsy marmurki ze skórzanymi wstawkami i długi biały sweter. Dopełniłam to czarnymi, zamszowymi sztybletami - hit sezonu!
Ubrane, wystylizowane możemy ruszać w drogę! :)


płaszcz/HALENS  sweter/RESERVED  dżinsy/RESERVED  sztyblety/JENNIFER ( CCC )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz