sobota, 5 maja 2018

Strzel FOCHA ze stylem

Hej Kochani ! Dawno mnie nie było na blogu, nie wiem czy brak weny, czy zimowa zamułka spowodowały, że się nie pojawiałam. Jednak, teraz mamy wiosnę i chęci do życia. Słońce napełnia nasze serca radością i uśmiechem.
Tylko dziś nie będę pisać o wpływie pór roku na nasze samopoczucie, w sumie też nie o tym jest mój blog. W dzisiejszym poście skupimy się na wydarzeniu, którego ostatnio byłam gościem. Mianowicie mowa o modowym show, pod nazwą "Strzel FOCHA ze stylem". Event miał miejsce 21 kwietnia w City Center Bonarka w Krakowie. Była to modowa bitwa pomiędzy Mackiem Sieradzkym a Gosią Baczyńską. W finale, nasi projektancki zaprezentowali swoje premierowe kolekcje. Czy byłam pod wrażeniem? Czy mi się podobało? A najważniejsze, czy warto było strzelić, takiego focha ze stylem? Zapraszam na relację.


21 kwietnia w Krakowie odbyło się premierowe show pod nazwą "Strzel FOCHA ze stylem". Gosia Baczyńska i Maciek Sieradzky wcielili się w szefów gangów i wzięli udział w modowej bitwie. Mieli stworzyć stylizacje w swoich klimatach. Sieradzky to grupa ekscentryków, a Baczyńska to klasycy.
Wszystko odbywało się w formie tanecznej, a całą pierwszą część poprowadził Michał Piróg.
Kto wygrał bitwę? A tu Was zaskoczę - był remis !
W finale, Maciek Sieradzky i Gosia Baczyńska zaprezentowali swoje premierowe kolekcje. Był to moment wieczoru, na który czekałam z niecierpliwością, a projektantów zapowiadała, jedna z najlepiej ubranych polek - Małgorzata Kożuchowska.
 

W pokazie zostały zaprezentowane dwa światy - oryginalne, odważne i na luzie ubrania, czyli najnowsza kolekcja Maćka. Natomiast looki Gosi - to kobiecość inspirowana folkiem i dzikim zachodem. Oczywiście upatrzyłam sobie kilka perełek, na które na pewno będę polować.
Pierwszy raz byłam na pokazie z wysokiej półki i jestem pod ogromnym wrażeniem. W sumie całe modowe show, bardzo przypadło mi do gustu i powiem Wam, że warto było strzelić, takiego focha ze stylem.


Po więcej zapraszam na youtube, gdzie mam dla Was relację z wydarzenia, którą zrobiłam dla Monitora - programu reportażowego małopolski. Przeprowadziłam tam krótkie rozmowy z ważnymi, tamtego dnia. Porozmawialiśmy o evencie, stylu, modzie i inspiracji.
Serdecznie zapraszam do zobaczenia mnie, w zupełnie nowej roli.

Komentujcie, inspirujcie się i do zobaczenia.
Marzka

1 komentarz:

  1. Wywiad bajka! :) Przyjemnie się słucha i ogląda.. Pozostań w tej roli! ;)

    OdpowiedzUsuń