poniedziałek, 18 grudnia 2017

METAMORFOZA 2017 - URSZULA

Hej Kochani ! Dziś zapraszam na prezentacje przedostatniej uczestniczki metamorfoz – Urszuli.
Ula pochodzi z Podhala, ale na co dzień mieszka i pracuje w Londynie. Ma 55 lat i jest moją mamą. Tak, dobrze czytacie, to moja mama. Zaprosiłam ją do projektu, ponieważ uważałam, że potrzebuje zmiany swojego wizerunku oraz wydobycia zatraconego piękna i kobiecości. Chciałam, żeby choć jednego dnia poczuła się jak prawdziwa gwiazda. Oczywiście stawiała opory, ale w końcu się poddała. A jak wyszła przemiana? Tego dowiecie się w poście, zapraszam.


Jak wspomniałam we wstępie Urszula to moja mama, która na co dzień mieszka i pracuje w Londynie. A jaka jest? Ambitna, twarda, otwarta na ludzi i nowe doświadczenia. Jej pasją jest gotowanie i pieczenie. Marzy jej się otwarcie własnej cukierni z przepysznymi, domowymi wypiekami.
Pisałam, że stawiała opory, ale w końcu postanowiła się poddać, żeby zmienić coś w swoim życiu. Zmiany są potrzebne, żeby człowiek nie stał w miejscu. Teraz wie, że to była najlepsza decyzja. Dużo się na metamorfozach nauczyła i zrozumiała.
Piękną i stylową można być w każdym wieku,a przygotowana stylizacja tylko to potwierdza. Wydobyłam zagubioną kobiecość oraz wyeksponowałam super nogi. Dobrałam prostą, koronkową sukienkę w odcieniu brudnego różu. Kolor sukni pięknie współgra z nowym odcieniem włosów. Do całości użyłam modowego akcentu w postaci kolorowego wisiora. W taki o to sposób narodziła się stylowa Ula z odrobiną seksapilu. Jeśli chodzi o makijaż, jest on delikatny i odmładzający. Na oko poszły brązy i kępki rzęs, natomiast usta zostały pociągnięte naturalnym odcieniem. Włosy zostały skrócone, a kolor pogłębiony. Wszystko razem pięknie się połączyło, a efekt końcowy jest powalający. W taki o to sposób pomogłam mamie odnaleźć zagubioną siebie, pod stertą dżinsów i swetrów. Dla mnie nie ma rzeczy niemożliwych, dla mnie moda nie ma wieku.

 
 
fot. Artur Kur
sty. JA :))
sukienka + naszyjnik: Fanaberie multistore

Mama była bardzo zadowolona z metamorfozy. A Wam jak się podoba przemiana? Sądzicie, że w każdym wieku można dokonywać zmian? Piszcie w komentarzach, inspirujcie się i do zobaczenia.
Marzka

4 komentarze: