sobota, 28 października 2017

Akademia stylu i makijażu - edycja wakacyjna

Hej Kochani! Dziś przybywam do Was z relacją z Wakacyjnej Akademii Stylu i Makijażu, którą współtworzyłam z Karoliną Kowalowską z Make up your life Karolina Kowalowska.
Wydarzenie organizowane było dla kobiet, które chciały poznać kilka trików, żeby wydobyć swoje piękno i wyglądać lepiej każdego dnia.


Akademia powstała na spontanie, pewnego dnia zamarzyło mi się takie wydarzenie i podzieliłam się tym z Karoliną. Potem poszły zapowiedzi eventu, przygotowania i nastąpił 24 sierpnia - dzień wakacyjnych warsztatów.
Byłyśmy bardzo miło zaskoczone ile osób przyszło. Stres był, wiadomo wystąpienie publiczne, ale jakoś udało się go opanować i przekazałyśmy naszą wiedzę uczestniczkom.
Ja zajęłam się stroną mody i stylizacji. Pokazałam dziewczynom cztery podstawowe sylwetki i krótko o nich opowiedziałam. Co dana sylwetka powinna nosić, a czego absolutnie nie. Pokazałam również na przykładzie jednej z uczestniczek, jak mierzyć się, żeby samemu spróbować określić swój typ sylwetki. Na koniec zabrałam wszystkie Panie w podróż po dekadach mody, czyli taka historia mody w pigułce.

 
 
 
 
Tak sobie po wykładzie rozmawiałyśmy i wszystkie byłyśmy zgodne, lata 50-te nas zauroczyły. Czas rozkwitu kobiecości, elegancji i idealnej sylwetki klepsydry. Choć teraz biegamy w płaskich butach czy spodniach, a naszym ulubionym zestawem jest T-shirt i dżinsy. Tęsknimy za klasyką, za taką kwintesencją kobiecości.
Przejdźmy do panelu makijażu, który również był ciekawy. Karolina opowiedziała wszystko z pasją i zaangażowaniem. Makijaż pokazowy został wykonany na uczestniczce warsztatów, która na jednej części twarzy miała idealny, dzienny makijaż. Natomiast na drugiej ten zły. Pokazane były błędy, jakie my kobiety popełniamy na co dzień. Panie czasami nie są tego świadome, że zatrzymują się na jakiejś dekadzie i tak trwają.

 
 

Debiut za nami, może były małe niedociągnięcia, ale w końcu to nasze pierwsze spotkanie. Przekazałyśmy swoją wiedzę, którą mamy oraz podzieliłyśmy się naszą pasją. Kiedy emocje opadły i wnioski zostały wyciągnięte, ruszyły pomysły i przygotowania do kolejnej Akademii Stylu i Makijażu. Tym razem planujemy ruszyć z zimową edycją.


Fajnie jest spełniać swoje marzenia i robić to co sprawia nam radość. Od planów do realizacji jest niedaleka droga. Podsumuję ten post jednym z cytatów, który ostatnio zobaczyłam:
" Wielkie rzeczy mają swoje małe początki" - i tego się trzymajmy !


Jeśli chcecie wziąć udział w kolejnej edycji akademii - śledźcie mnie na FB. Na swoim fanpage będę zamieszczać informację o wydarzeniu.
A teraz zapraszam Was do komentowania i inspirowania się. Do zobaczenia.
Marzka

1 komentarz: