środa, 19 lipca 2017

wakacyjna Akademia Stylu i Makijażu

Dziś nietypowy post, a mianowicie chciałam przedstawić i zaprosić Was na Wakacyjną Akademię Stylu i Makijażu. Bardzo ciekawe wydarzenie dla wszystkim kobiet, na którym nauczycie się sztuki makijażu oraz odnajdziecie swój styl. Jakby tego było mało będzie losowanie z nagrodami i zdrowy poczęstunek 😊


Chciałam razem z zaprzyjaźnioną wizażystką stworzyć event, na którym pokażemy kilka prostych trików, dzięki którym będziecie czuć się lepiej i dobrze wyglądać. Obserwując ulicę mam wrażenie, że kobiety gubią się w gąszczu mody i makijażu. Często też są zaniedbane, a tłumaczą to brakiem czasu. Jednak nie wieżę, że wciągu tych 24h nie można znaleźć chwili dla siebie !!
Co mnie jeszcze boli, wkurza, a może jest mi przykro - to, że młode mamy albo panie w dojrzałym wieku mówią "bo mi nie wypada". Czego Wam nie wypada? Bycia piękną, zadbaną, stylową, pewną siebie i szczęśliwą? Drogie Panie czas się obudzić! A my Wam w tym pomożemy i wydobędziemy piękno, które w Was dżemie !! Wystarczy kupić bilet ( cena 25 zł ) i stawić się 24 sierpnia o 18: 00 w Krakowie. Tego wyjątkowego dnia dowiecie się nowych rzeczy i pochłoniecie wiedzę, którą się z Wami podzielimy.

Link do wydarzenia na FB: Wakacyjna Akademia Stylu i Makijażu
Link do wydarzenia i biletów: Wakacyjna Akademia Stylu i Makijażu / Bilety na wydarzenie




Pomysłodawczynie całego modowo-makijażowego zamieszania:

KAROLINA KOWALOWSKA z Make up your life Karolina Kowalowska  to przede wszystkim zdolna, przedsiębiorcza i ambitna osoba. Makijaż to jej pasja i sposób na życie, bo przecież nie ma nic cudowniejszego jak praca, która sprawia nam przyjemność 😊
Karolina wydobywa piękno z każdej kobiety, które gdzieś głęboko jest ukryte. Jednak nie zmienia ich, tylko naprowadza na odpowiedni kierunek.


Mnie dobrze znacie, więc nie muszę się przedstawiać 😊 Jednak dla nowych czytelników napiszę, że jestem pasjonatką mody, stylistką i autorką tego bloga. Moda jest dla mnie pasją i zabawą, lubię eksperymentować i chętnie namawiam do tego innych - BAWMY SIĘ MODĄ !!
Tylko pamiętajmy, żeby wydobywać - to co w nas najpiękniejsze.


Na wydarzeniu podzielimy się z Wami wiedzą, obserwacjami, ale przede wszystkim naszą pasją.
Wpadajcie spędzić miło czas w gronie fajnych kobietek 😊
24 sierpnia może być Twoim pierwszym krokiem do zmian nawyków, albo całego życia !!
Do zobaczenia.
Marzka 

1 komentarz: