piątek, 25 listopada 2016

Wrocław Fashion Meeting

Dziś mam dla Was krótką relację z tragów mody, które w weekend 19-20 listopada odbyły się we Wrocławiu. Wrocław Fashion Meeting to już 7 edycja takiej imprezy, gdzie mogliśmy podziwiać prace projektantów z całej Polski.
Targi mody to fajna okazja do zobaczenia tego świata z bliska i kupienia projektów prosto od polskich artystów.

I tutaj się zaczęła moja przygoda z Wrocław Fashion Meeting - dworzec główny we Wrocławiu

W tym roku było, z tego co pamiętam 130 marek, pokazy odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej. Spotkania oko w oko z projektantami i gościem specjalnym, którym był uczestnik top model - Mateusz "Góral" Jarzębiak.
Na 7 edycji targów można było posłuchać wykładu Anny Rasiewicz  o promocji marki odzieżowej w Polsce.
Wrocław Fashion Meeting to niezwykłe wydarzenie, w którym miałam przyjemność brać udział. Spotkałam niesamowitych ludzi, którzy są równie zakręceni na punkcie mody, jak ja. Niezapomniane zdarzenie, do którego z pewnością powrócę za rok.
Zapraszam na krótką fotorelacje.

Tutaj szalałam na stoisku marki Brylove. Błękitne, wielkie lenonki najbardziej przypadły mi do gustu

Stoisko marki Nun.mi

Ścianka zaliczona 

Super zabawa na stoisku Fujifilm

Spotkanie z gościem specjalnym, którym był Mateusz "Góral" Jarzębiak

Wykład Anny Rasiewicz na temat promocji marki odzieżowej w Polsce

Poczuć się jak top model na wybiegu.
Projekt kamizelki: Nun.mi
Krótka sesja na wybiegu dla marki Nun.mi

Spotkanie z projektantką marki Nun.mi - Justyną

Żegnamy Wrocław i targi. Do zobaczenia za rok.
Stadion Wrocław

 Jak Wam się podobała moja krótka relacja? Przepraszam za jakość zdjęć, ale robione były telefonem.
Zapraszam również na mojego FB, tam więcej mody i pewnie będę wrzucać jakieś filmy z pokazów Wrocław Fashion Meeting.
Było to wspaniałe przeżycie,a kto nigdy nie był zapraszam, bo warto !! 
Do zobaczenia.
Marzka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz