poniedziałek, 5 września 2016

Bohema

Kochani dziś mam dla Was krótki post z kolejną stylizacją, którą stworzyłam na bloga krakowskie szafiarki. Tym razem tematem była plaża.



Postanowiłam trochę pobawić się modą i połączyć strój kąpielowy ze szpilkami. Do tego dobrałam ażurową narzutkę, słomkowy kapelusz i kobaltowy naszyjnik z frędzlami. Całość prezentuje się stylowo i kobieco.
Zestaw idealny na imprezę przy basenie lub na plaży. Jak również dobrze będzie się prezentować na romantycznym spacerze po sopockim molo.
Jak w poprzednim sesji zdjęcia: Justyna Szafraniec, makijaż: Kamila Gastoł, modelka: Alona Yurkova. Jeszcze raz dziewczyny dzięki za fajna współpracę, a Was zapraszam do oglądania efektów naszej pracy i na bloga krakowskie szafiarki.


 

 
 
 
 
 
 

Jak Wam się podoba moja stylizacja stworzona na potrzeby sesji zdjęciowej?
Komentujcie, inspirujcie się i do zobaczenia.
Marzka  

3 komentarze: