czwartek, 21 sierpnia 2014

KATARZYNA I JEJ PASJA

Kochani nie dawno zamieszczałam post o Joannie Przetakiewicz, postanowiłam kontynuować temat „Osobistości w świecie mody”. Każdy z nas chciałby się dowiedzieć ciekawych informacji na temat ludzi związanych z branżą modową. Wybiorę dla Was osoby, które przykuły moją uwagę tym, co robią, jak również tym, co osiągnęły.





  Wracając do tematu przewodniego – dziś przedstawię Wam sylwetkę Katarzyny Sokołowskiej. Kim ona jest?? Nigdy o niej nie słyszałam?? Tak, tak pewnie takie pytania się nasuwają na myśl. Panie oglądające program „Top model”, pewnie kojarzą tą postać. Jednak Kasia nie wzięła się znikąd, owszem zasłynęła dzięki programowi i dała poznać się szerszej publiczności, która z modą nie ma nic wspólnego. Jednak Katarzyna to przede wszystkim reżyser i choreograf pokazów mody. Dzięki niej na wybiegu wszystko wygląda perfekcyjnie. Schowana na backstage’u, z dużymi słuchawkami, kieruje, żeby wszystko szło sprawnie. Jest jedyna i najlepsza w swoim zawodzie. Tkwi w nim już 18 lat, ale za nim ostatecznie go wybrała, studiowała na czterech kierunkach. Jednak modę kocha i na nią postawiła. Swój zawód traktuje, jako pasję, a jeśli robisz to, co lubisz, jesteś najszczęśliwszym człowiekiem. To napędza Cię do działania i pozwala rozbudować kreatywność.

Kasia jest inteligentną, wymagającą kobietą, która zna się na tym co robi, ale pozostaje przy tym uśmiechniętą i sympatyczną osobą. Mówi o sobie, że jest egzekutorem, jednak jako juror stara się być szczera i uczciwa. Potrafi w elegancki sposób, powiedzieć dziewczynie, że nie nadaje się na modelkę. 


Myślę, że rozjaśniłam Wam sylwetkę tej Pani a osobą, które ją znają dałam garść nowym informacji. Dla mnie jest kobietą z pasją, którą zamieniła w sukces. Wie, co robi i mocno stąpa po ziemi. Ma dużą wiedzę, więc śmiało może być autorytetem dla młodych adeptów tego zawodu, jak również dla osób, które chcą związać się z modą.





Dla wszystkich kobiet, które chcą rewelacyjnie poruszać się na szpilkach, polecam film instruktażowy, w którym Kasia udziela kilku cennych rad. Teraz każda może chodzić jak modelka !! 



Polecam również część wywiadu z Katarzyną Sokołowską, na który wczoraj się natknęłam. Pochodzi on z programu "Kobiecym Okiem".

Miłego oglądania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz